Как использовать металлургический пресс майнкрафт
как использовать металлургический пресс в майнкрафте techguns
Configuration
Contents
Clientside/In-Game Options [ ]
The following can be changed while playing in the in-game config:
Damage Factors [ ]
The following can be changed to change the damage multiplier NPCs and players face.
Disable Items [ ]
The following items can be disabled if provided already by another mod (all are true by default):
Fluid Recipes [ ]
Recipes that require fluids from both the techguns mod and/or another mod. More fluids can be added in the techguns.cfg file
Fuel Tanks [ ]
Fluids needed to fill a Fuel Tank in a Chemical Laboratory. The default is lava if no fuels listed are provided and is removed by default if any of the fuels listed are provided (this can be changed in the General section).
Oil Fluids [ ]
Fluids considered as oil.
Worldspawn Oil Fluids [ ]
Fluids considered as oil in naturally generated blocks
General [ ]
General in-game options that affect gameplay in survival.
Spawning [ ]
Techguns’ Mob spawning features and rules.
Biome Blacklist [ ]
Biomes listed will not spawn any of the mobs from Techguns. It must be written with the ID for the Minecraft/mod biome (ex. minecraft:mushroom_island) in order to work.
Mob Worldspawn Distance [ ]
Maximum amount of blocks from worldspawn Techguns’ mobs spawn in naturally generated structures with a certain danger level.
Spawn Weight [ ]
Spawn Weight for all Techguns’ mobs (Changing any of the values to 0 will prevent spawning of that mob).
Ore Drills [ ]
Mining Levels [ ]
World Generation [ ]
Configuration for world generation.
Structures [ ]
Spawning rules for certain structures.
Ore Generation [ ]
Determines which ores are and are not generated. All ores listed are generated by default (manually remove if provided by another mod).
Techguns [1.7]
Примечания:
1. Мод в бета-версии.
2. 1.7.10 больше не поддерживается.
3. Gore включен по умолчанию.
Конфиг был обновлён, чтобы новый конфиг заработал, удалите старый конфиг (Techguns.cfg).
Gore включен по умолчанию.
Вы можете отключить его в конфиге, это клиентский мод он не зависит от сервера.
Рудные скопления:
Если вы хотите, чтобы рудные скопления появлялись в вашем мире, прочитайте это: Ore Cluster Worldspawn
Мир:
Techguns создаёт некоторые структуры в мире, их можно отключить в конфиге (config/Techguns.cfg): «B: SpawnStructures = true» в разделе General. Примечание: не атакуйте военные базы без хорошей брони. Чтобы остановить появление NPC на военных базах, вы должны уничтожить флаг. Может случиться так, что им это не понравится ;-).
NPC:
Techguns теперь использует систему опасности, это означает, что более опасные NPC могут появляться дальше по генерации мира (как я понял, переводя описание, если я не прав напишите в комментариях). Горячие (пустыни) и холодные (зимние) биомы также более опасны. Если вам не нравятся некоторые NPC, вы можете изменить их в конфиге.
Распространенные причины аварий:
ClassNotFoundException
Зависимости установлены неправильно, отсутствует либо cofhlib, либо chisel (или неверный chisel, существует более 1 версии), Java 1.6 также вызывает сбои, устаревшие сборки forge также могут вызывать проблемы. Требования перечислены ниже.
java.lang.IndexOutOfBoundsException : 18496
в java.nio.DirectIntBufferU.get (DirectIntBufferU.java:253)
в net.minecraft.client.renderer.RenderGlobal.func_72712_a (RenderGlobal.java:350)
Похоже, это ошибка майнкрафта, и она не имеет ничего общего с модом, когда вы играете в 1.8 и устанавливаете расстояние рендеринга = 16 чанкам, мод вылетает при загрузке в версии 1.7
Требования:
1. Minecraft
2. Forge
3. Chisel (версия 1.7.10):
4. Cofhlib
Полный и детальный обзор мода TechGuns для майнкрафт 1.12.2
Показать панель управления
Комментарии • 128
Ненавижу майнкрафт пе
А как нефть из бура собрать?
с помощью труб и резервуара для жидкостей
как называется мод на энергию который ты использовал ну на те провода которые ты показовал
мод Immersive Engineering 1.12.2
Ненавижу майнкрафт пе знали бы вы как я ненавижу майнкрафт пе потопу что туда не скачивается крутые моды
Понимаю тебя прекрасно
Почему techguns не для майнкрафт пе
Ненавижу майнкрафт пе
Один вопрос почему этот мод не для майнкрафт пе
Самый лучший абзор в Мири на мод теч ганс ты топ
А как ты запитал миханизмы?
Structures
Various structures generate throughout the world, unless they are disabled in the config.
Contents
Aircraft Carriers [ ]
These generate only in the ocean. When you approach them, an attack helicopter will take off and start attacking you. These are heavily fortified and you should only get near them if you have good gear. They have loot that includes higher level assault rifles and other guns.
Alien Bug Nests [ ]
These are structures that generate only in deserts and savannas. They spawn Alien Bugs and can generate ore clusters covered in slime nearby.
Train Stations, Houses, and Factories [ ]
A Gas Station structure.
These are small structures that typically only have 1 mob spawner and spawn low level enemies, but also have low level loot. They seem to be the most common. Can have obsidian-ingot tier loot. Very useful at the start.
Castles [ ]
Castles have randomized layouts with different rooms, hallways, and levels. They spawn a large number of bandits and other mobs. Have a decent loot of material bars, weapons and ammo of lower tier (Thompson SMG, etc.). Hard to raid at the beginning and require at least iron armor to be completed normally. Can be used as a starter base.
Military Bases [ ]
Like Castles, these have a randomized layouts, with tents, bunkers, storage containers, watchtowers, and supply crates. Sometimes they can generate a helipad that spawns an Attack Helicopter
Ore Clusters [ ]
A Shiny Gem Cluster that generated in a Mine structure
Ore clusters are an important resource since they are the only place that you can put an Ore Drill later on. Whenever you find one of these it’s a good idea to drop a waypoint or save its coordinates.
They can generate in three ways: 1) Inside mines protected by zombie miners. 2) At the center of a small, fortified compound out in the open protected by soldiers. 3) In spikes of stone with alien bugs protecting it.
Oil only generates in deserts. These structures contain Oil Cluster blocks, which you can place an Ore Drill on to create Crude Oil, which other mods can be used to process into Refined Fuel.
Unimplemented [ ]
Additionally, there are structures referenced in the mod’s code that are currently not implemented.
Metal Press
Metal Press | |
---|---|
Mod | Immersive Engineering |
Type | Multiblock structure |
Energy | |
Max RF input | 256 RF/t |
RF use | 20 RF/t |
RF storage | 16,000 RF |
The Metal Press is a 3×1×3 multiblock machine added by Immersive Engineering. It stamps Plates, Rods, and Wires out of metal ingots. If IndustrialCraft 2 is installed, it can also create IC2’s Plates, including the Iridium Reinforced Plate.
Содержание
Construction
Bill of materials
Assembly
Bill of materials
Assembly
The piston’s and the Conveyor Belts’ direction matters. The piston should face downwards. The Conveyor Belts should both travel down the length or up the machine.
After the blocks are in place, use an Engineer’s Hammer on the piston—whichever side the control panel should be on—to complete the multiblock.
Usage
A Metal Press with a Plate Mold making Iron Plates
The Metal Press has no GUI. Redstone Flux (RF) is inputted through the top block of the multiblock (where the Heavy Engineering Block was). Items are inputted and outputted through the built-in Conveyor Belt. An extra Conveyor Belt or Hopper should be built leading into the Metal Press for dropped items to properly go through the Press.
The Metal Press requires a Mold in order to function. Right-clicking (or as of version 0.7.4, throwing) a Metal Press with a Mold will attach the Mold to the Metal Press. The mold can be detached by shift right-clicking with an Engineer’s Hammer.
The recipes performed depend on the Mold being used. For more information, see the Mold article. Each use of the Metal Press consumes 2400 RF, at 20 RF/t.
Как работает металлургический пресс в майнкрафт techguns
Примечания:
1. Мод в бета-версии.
2. 1.7.10 больше не поддерживается.
3. Gore включен по умолчанию.
Конфиг был обновлён, чтобы новый конфиг заработал, удалите старый конфиг (Techguns.cfg).
Gore включен по умолчанию.
Вы можете отключить его в конфиге, это клиентский мод он не зависит от сервера.
Рудные скопления:
Если вы хотите, чтобы рудные скопления появлялись в вашем мире, прочитайте это: Ore Cluster Worldspawn
Мир:
Techguns создаёт некоторые структуры в мире, их можно отключить в конфиге (config/Techguns.cfg): «B: SpawnStructures = true» в разделе General. Примечание: не атакуйте военные базы без хорошей брони. Чтобы остановить появление NPC на военных базах, вы должны уничтожить флаг. Может случиться так, что им это не понравится ;-).
NPC:
Techguns теперь использует систему опасности, это означает, что более опасные NPC могут появляться дальше по генерации мира (как я понял, переводя описание, если я не прав напишите в комментариях). Горячие (пустыни) и холодные (зимние) биомы также более опасны. Если вам не нравятся некоторые NPC, вы можете изменить их в конфиге.
Распространенные причины аварий:
ClassNotFoundException
Зависимости установлены неправильно, отсутствует либо cofhlib, либо chisel (или неверный chisel, существует более 1 версии), Java 1.6 также вызывает сбои, устаревшие сборки forge также могут вызывать проблемы. Требования перечислены ниже.
java.lang.IndexOutOfBoundsException : 18496
в java.nio.DirectIntBufferU.get (DirectIntBufferU.java:253)
в net.minecraft.client.renderer.RenderGlobal.func_72712_a (RenderGlobal.java:350)
Похоже, это ошибка майнкрафта, и она не имеет ничего общего с модом, когда вы играете в 1.8 и устанавливаете расстояние рендеринга = 16 чанкам, мод вылетает при загрузке в версии 1.7
Требования:
1. Minecraft
2. Forge
3. Chisel (версия 1.7.10):
4. Cofhlib
Откуда брать энергию в TechGuns
Уникальный Мод Techguns в Майнкрафт.
Как активировать металлургический пресс в майнкрафт
Доброго времени суток, сегодня я собираюсь рассказать о довольно популярном моде Create, причём это будет не просто поверхностный обзор, в этой статье я собираюсь рассказать абсолютно обо всём максимально подробно, мод поистине зрелищный в плане многочисленных движущихся деталей.
Начнём мы пожалуй с того что в этом моде есть своя энергия, которую можно вырабатывать несколькими способами:
Также хочу добавить что в этом моде есть две критерии по которым оценивается кинетическая энергия, а именно сила и скорость вращения, в случае с рукояткой это 256 ньютонов(сила вращения) и 32 оборота/минуту(скорость вращения).
Не обращайте внимание на блок дуба, он используется просто чтобы соединить между собой паруса и подшипник, вместо этого блока может быть любой другой. Не обращайте внимание на блок дуба, он используется просто чтобы соединить между собой паруса и подшипник, вместо этого блока может быть любой другой.
Кстати количество парусов можно увеличить, например сейчас, когда у мельницы восемь парусов, она вырабатывает 512 ньютонов на скорости 1 Оборот/минуту.
Но стоп, стоп, стоп. 1 об./мин.? Это мало и с такой скоростью вы далеко не уедете, но есть два способа решить эту проблему:
Например можно сделать вот такую конструкцию, на входе скорость 1 об./мин. На выходе 8 об./мин. Например можно сделать вот такую конструкцию, на входе скорость 1 об./мин. На выходе 8 об./мин.
Applied Energistics 2/Пресс
Прессы генерируются в случайном количестве от одного до четырёх в сундуках из небесного камня, которые находятся в метеоритах.
Все прессы используются в высекателе для производства процессоров.
В рабочем интерфейсе введите в поле для текста будущее название для предмета или блока. Установите железный слиток, и всё, ваш именующий пресс можно забирать. Кладёте его в верхнюю или нижнюю ячейки высекателя, а в центр кладите блок или предмет, который хотите переименовать.
Дублирование [ ]
Прессы можно дублировать. Для этого вам необходим один из 4х прессов, железный блок и высекатель.
Usage
A Metal Press with a Plate Mold making Iron Plates
The Metal Press has no GUI. Redstone Flux (RF) is inputted through the top block of the multiblock (where the Heavy Engineering Block was). Items are inputted and outputted through the built-in Conveyor Belt. An extra Conveyor Belt or Hopper should be built leading into the Metal Press for dropped items to properly go through the Press.
The Metal Press requires a Mold in order to function. Right-clicking (or as of version 0.7.4, throwing) a Metal Press with a Mold will attach the Mold to the Metal Press. The mold can be detached by shift right-clicking with an Engineer’s Hammer.
The recipes performed depend on the Mold being used. For more information, see the Mold article. Each use of the Metal Press consumes 2400 RF, at 20 RF/t.
Metal Press
The Metal Press is a 3×1×3 multiblock machine added by Immersive Engineering. It stamps Plates, Rods, and Wires out of metal ingots. If IndustrialCraft 2 is installed, it can also create IC2’s Plates, including the Iridium Reinforced Plate.
Содержание
Construction
Bill of materials
Assembly
Bill of materials
Assembly
The piston’s and the Conveyor Belts’ direction matters. The piston should face downwards. The Conveyor Belts should both travel down the length or up the machine.
After the blocks are in place, use an Engineer’s Hammer on the piston—whichever side the control panel should be on—to complete the multiblock.
Уникальный Мод Techguns в Майнкрафт.
металлургический пресс майнкрафт techguns как пользоваться
Metal Press
Metal Press | |
---|---|
Mod | Immersive Engineering |
Type | Multiblock structure |
Energy | |
Max RF input | 256 RF/t |
RF use | 20 RF/t |
RF storage | 16,000 RF |
The Metal Press is a 3×1×3 multiblock machine added by Immersive Engineering. It stamps Plates, Rods, and Wires out of metal ingots. If IndustrialCraft 2 is installed, it can also create IC2’s Plates, including the Iridium Reinforced Plate.
Содержание
Construction
Bill of materials
Assembly
Bill of materials
Assembly
The piston’s and the Conveyor Belts’ direction matters. The piston should face downwards. The Conveyor Belts should both travel down the length or up the machine.
After the blocks are in place, use an Engineer’s Hammer on the piston—whichever side the control panel should be on—to complete the multiblock.
Usage
A Metal Press with a Plate Mold making Iron Plates
The Metal Press has no GUI. Redstone Flux (RF) is inputted through the top block of the multiblock (where the Heavy Engineering Block was). Items are inputted and outputted through the built-in Conveyor Belt. An extra Conveyor Belt or Hopper should be built leading into the Metal Press for dropped items to properly go through the Press.
The Metal Press requires a Mold in order to function. Right-clicking (or as of version 0.7.4, throwing) a Metal Press with a Mold will attach the Mold to the Metal Press. The mold can be detached by shift right-clicking with an Engineer’s Hammer.
The recipes performed depend on the Mold being used. For more information, see the Mold article. Each use of the Metal Press consumes 2400 RF, at 20 RF/t.
Techguns [1.7]
Примечания:
1. Мод в бета-версии.
2. 1.7.10 больше не поддерживается.
3. Gore включен по умолчанию.
Конфиг был обновлён, чтобы новый конфиг заработал, удалите старый конфиг (Techguns.cfg).
Gore включен по умолчанию.
Вы можете отключить его в конфиге, это клиентский мод он не зависит от сервера.
Рудные скопления:
Если вы хотите, чтобы рудные скопления появлялись в вашем мире, прочитайте это: Ore Cluster Worldspawn
Мир:
Techguns создаёт некоторые структуры в мире, их можно отключить в конфиге (config/Techguns.cfg): «B: SpawnStructures = true» в разделе General. Примечание: не атакуйте военные базы без хорошей брони. Чтобы остановить появление NPC на военных базах, вы должны уничтожить флаг. Может случиться так, что им это не понравится ;-).
NPC:
Techguns теперь использует систему опасности, это означает, что более опасные NPC могут появляться дальше по генерации мира (как я понял, переводя описание, если я не прав напишите в комментариях). Горячие (пустыни) и холодные (зимние) биомы также более опасны. Если вам не нравятся некоторые NPC, вы можете изменить их в конфиге.
Распространенные причины аварий:
ClassNotFoundException
Зависимости установлены неправильно, отсутствует либо cofhlib, либо chisel (или неверный chisel, существует более 1 версии), Java 1.6 также вызывает сбои, устаревшие сборки forge также могут вызывать проблемы. Требования перечислены ниже.
java.lang.IndexOutOfBoundsException : 18496
в java.nio.DirectIntBufferU.get (DirectIntBufferU.java:253)
в net.minecraft.client.renderer.RenderGlobal.func_72712_a (RenderGlobal.java:350)
Похоже, это ошибка майнкрафта, и она не имеет ничего общего с модом, когда вы играете в 1.8 и устанавливаете расстояние рендеринга = 16 чанкам, мод вылетает при загрузке в версии 1.7
Требования:
1. Minecraft
2. Forge
3. Chisel (версия 1.7.10):
4. Cofhlib
Configuration
Contents
Clientside/In-Game Options [ ]
The following can be changed while playing in the in-game config:
Damage Factors [ ]
The following can be changed to change the damage multiplier NPCs and players face.
Disable Items [ ]
The following items can be disabled if provided already by another mod (all are true by default):
Fluid Recipes [ ]
Recipes that require fluids from both the techguns mod and/or another mod. More fluids can be added in the techguns.cfg file
Fuel Tanks [ ]
Fluids needed to fill a Fuel Tank in a Chemical Laboratory. The default is lava if no fuels listed are provided and is removed by default if any of the fuels listed are provided (this can be changed in the General section).
Oil Fluids [ ]
Fluids considered as oil.
Worldspawn Oil Fluids [ ]
Fluids considered as oil in naturally generated blocks
General [ ]
General in-game options that affect gameplay in survival.
Spawning [ ]
Techguns’ Mob spawning features and rules.
Biome Blacklist [ ]
Biomes listed will not spawn any of the mobs from Techguns. It must be written with the ID for the Minecraft/mod biome (ex. minecraft:mushroom_island) in order to work.
Mob Worldspawn Distance [ ]
Maximum amount of blocks from worldspawn Techguns’ mobs spawn in naturally generated structures with a certain danger level.
Spawn Weight [ ]
Spawn Weight for all Techguns’ mobs (Changing any of the values to 0 will prevent spawning of that mob).
Ore Drills [ ]
Mining Levels [ ]
World Generation [ ]
Configuration for world generation.
Structures [ ]
Spawning rules for certain structures.
Ore Generation [ ]
Determines which ores are and are not generated. All ores listed are generated by default (manually remove if provided by another mod).
код комсомола 2 пространство
коды молочной продукции подлежащие маркировке
мод для знания крафта
Добавить комментарий Отменить ответ
Найти на сайте
Лучшие статьи
познакомиться с девушкой в чите на одну ночь без регистрации
Знакомства в Чите Чита – город, располагающийся в Восточной Сибири, население которого превышает сегодня цифру в 340 тысяч человек. Является