Spawn kill что это
Spawn killing
Spawn killing is an act on Roblox (and many other games) in which a player repeatedly kills another player on the SpawnLocation or spawning area, usually as soon as they respawn or as any form of temporary protection from damage and/or death, such as ForceFields, are removed from said player. It is usually done for a variety of reasons: to get revenge on another player for doing something they did not like, such as targeting or taunting or to farm knockouts. It can tend to be very aggravating for the victim(s) of spawn-killing at a place to be caught being spawn killed by the enemy player(s), which causes the victim(s) to feel enraged, possibly to the point that the player would use a very powerful/overpowered (also known as OP) weapon (if any is available to said player) and attempt to slay the player’s nemesis as an act of revenge, or that the player would «rage quit», which is a gaming term for quitting a game out of anger for various reasons. Spawn killing is also known by many players to constitute griefing, in which a player deliberately irritates and/or harass other players who are playing in a game.
Oftentimes, newer users will falsely report the spawn killer because of this, likely in an attempt to get them banned or even terminated.
Force field killing
Force fields do help on countering spawn killing, but only to an extent, due to the fact that if the force fields are active on the player and the player fights another enemy player with their own weapon, the player would perform an act similar to spawn killing called «force field killing». Force field killing is equally frowned upon as regular spawn-killing by many players, as the force field may prevent the player from taking the most damage from many sources, which allows the player with the force field to safely fight any incoming enemies, including spawn-killing enemies, more easily.
Any weapons that disassemble limbs are capable of killing players with forcefields.
Prevention
Usually, spawn-killing and force field killing comes from the fact that a place was not well designed, due to the poor design of the map and/or the weapons that are present in the place. When weapons are designed correctly, it is easy to prevent both. For example, a simple fix to both would be to give a force field to players when spawning, make the weapons so that they use the TakeDamage method instead of directly changing the health (which is bad practice for weapons anyway) and make the force field disappear when a weapon is selected. There are also many other ways to prevent it, such as only giving the weapons to the player once the force field has disappeared.
Unfortunately, like most places, creators do not have the knowledge required to implement a simple fix like the ones mentioned above, and instead, just insert the weapons directly from the free models, spawn-killing, and force field killing are both problems that frequently happen.
Spawn kill что это
Лига Геймеров объединяет всех пикабушников интересующихся видеоиграми во всех проявлениях. Новости, тизеры, арты, поиск единомышленников и многое другое связанное с играми может быть объединено в одном сообществе.
Увидел боян? Вызывай @ZloyCrek
Ничто не истинно, все дозволено, кроме политоты, за нее пермач, идите на ютуб
Оскорблять участников сообщества;
Нельзя оценивать Toki Tori ниже чем на 10 баллов из 10;
Управление сообществом
Популярные авторы
Комментарий дня
Мы так с соседом сделали денди мультиплеер. Когда я просёк что сигнал на приставке соседа снизу ловится на мой телевизор (причем в цвете и со звуком). То сначала это просто был для меня этакий twitch я смотрел как сосед играет в игры и тихо завидовал. Родители приставку мне не покупали, а поиграть хотелось. В какой-то момент мне пришло в голову что видео и звук уже в телевизоре, нужно только передать управление с джойстика и можно играть вдвоём. (Почему-то очевидная идея просто собраться у него и поиграть мне в голову не пришла, родители соседа были достаточно строгие и частых гостей не привечали. Я предложил офигительную идею разрезать провод джойстика, удлиннить его и провести этот кабель в квартиру через форточку. Соседу идея показалась интересной, но он не соглашался резать собственный джойстик так как сильно сомневался, что что-нибудь из этой ерунды получится. В итогде был найден и куплен (на все мои сбережения) джойстик, который подходил к разъему соседа. В роли удленнителя выступил 6 жильный телефонный кабель. Нужно было понимать, что ни малейшей идеи о распиновки у меня в 7 лет не было, грубо говоря отрезать, спаять жилы заизолировать синей изолентой и надеяться что сработает. Но вы не представляете этот восторг когда я притащил бухту кабеля с джойстиком на одном конце и коннектором на другом. Подключил к разъему приставки и оно заработало, можно было играть вдвоём. Отдельная эпопея как мы протягивали кабель, к счастью кабель был тонкий и проходил в щель от форточки. Из остатков кабеля так же были сделаны удлиннители для телефона (телефоны были проводные). Так в 1993-1994 году у нас был не только мультиплеер, но и голосовой чат каждый день часа по 2-3 после школы но до прихода родителей. Так продолжалось около полугода, мы приходили домой после школы и резались в Черепашек Ниндзя вторых и третьих, Double Dragon в Контру и Танчики. Родители со временем просекли, что именно мы построили и с удивлением отнеслись с пониманием, просили играть поменьше и после уроков, но убирать конструкцию не заставили. Были и мелкие конфликты, связанные с тем, что у меня кнопки Start и Select не было а у друга были, так что контроль над игрой у меня был значительно меньший чем у него. Например другу могло надоесть играть в контру и он специально умирал а потом нажимал end вместо continue. В принципе завершение игры тоже было на соседе и тут я ничего поделать не мог. Закончилось всё внезапно, сосед с родителями переехал, а в той квартире поселился хмурый подросток лет 17 которому приставки были не интересны. Родители мне потом всё-таки купили Сегу уже и история с супе-удлиннителем джойстика забылась. Странно, больше 30 лет прошло, лица того парня уже не вспомнить, даже имени полного Артем его звали, кажется. Где он что с ним? Зато память сохранила запах канифоли, синей изоленты, обожённый палец при пайке (паял я увлечённо, но довольно плохо) и восторг игры без приставки, но с приставкой. Наш голосовой чат через телефон. Следующий раз я поиграл в мультиплеер в только 1997 году, это был компьютерный клуб и игра Command and Conquer.
Spawn kill что это
Spawn Killing Spots in every R6 maps and How to Counter those as attackers!
I don’t recommand anyone to spawn kill, i am just sharing information and some sick strats + how to counter spawn killers!
Spwan killing could be fun(for the guy that kills people), or it could be annoying(for the guy that is getting killed).
Here i teach you some common spots people like to peek out and spawn kill you.
first map: House
1.
bathroom, enemy spawn east side river
break the window here and peek out
2.
1st floor near stairs, enemy spawn south side
break the door here and peek out, normally enemy will spawn right where im aiming at
3.
2nd floor, enemy spawn north side construction
make a hole and walk to the edge thing, look through the window
Hello! I just wanted to add an addition to the list on House:
Double windows in the Master Bedroom allows you to watch 3 of the spawn points if your good enough. You can even out of the corner of your view watch the docks staircase and get kills there. You also have view of the APC spawn point and the one spawn point that’s directly underneath the camera outside.
2nd map: Oregon
1.
2nd floor kids room, enemy spawn construction
break the window here and peek out to the right, normally enemy will run through this area so be aware
2.
mini tower, enemy spawn west
break the window here, peek out, normally enemy will run towards you
3.
garage, enemy spawn south
break the door hear and peek out, enemy spawn right where im aiming at
4.
big tower, enemy spawn south side
break the window here and peek out, if they try to go through construction site then they will come towards you
3rd map: Hereford Base
1.
1st floor dining room, enemy spawn east side
make a little hole, look throgh it and normally enemy will come near this wall
2.
top floor stairs, enemy spawn east side
break the door and peek out to the left, normally enemy will run through the small path where im aiming at
3.
2nd floor, office, enemy spawn west side
break the window, if enemy trys to go through garage then they will come here
4th map: Club House
1.
garage storage room, enemy spawn east side
break the window and peek out, enemy will come
2.
side entrance, enemy spawn south side
break the window and peek out to the left, normally enemy will rush to the front door and that where you need to be aware
5th map: Presidental Plane
1.
front of the plane, enemy spawn north
this is a super common spot, im sure most of you know this
2.
basement south side door, enemy spawn south
break the door and go out, enemy will spawn behind the fire truck and will rush towards you
3.
west end of the plane, enemy spawn north, not a good spot to peek out, too dangerous because there are 2 doors on both side
6th map: Counsulate
1.
1st floor piano room, enemy spawn south
break any of the windows to the front and you have perfect view to the enemy spawn point, really exposed though
2.
2nd floor yellow stairs, enemy spawn north west
break the window here and you will see the broken walls thats where the enemy will come out
7th map: Bank
1.
2nd floor skylight stairs, enemy spawn north east
break the window here and peek out, enemy will come to my maker
2.
1st floor south side storage room, enemy spawn south
break the door and run outside
stop behind the white thing and aim at my marker, enemy spawn right there, so be aware
3.
1st floor main entrance, enemy spawn east or south
break the door and peek to either side, its best when 2 or more of your teammates peek with you
The best way to counter spawn killing is SHIELD, including all shield operators and blackbeard.
Another way would be pre fire some of the common spots that i listed above in my guide, tell your team to be aware.
Thanks for reading my guide, Leave a Like and Share!