Technical alpha что это
Первое тестирование Diablo II: Resurrected стартует уже на этой неделе
Глава Xbox Фил Спенсер: я не трачу энергию на консольные войны
Ubisoft представила площадку Quartz для торговли внутриигровыми предметами в формате NFT
Довольно крупная вещь: Раскрыт размер Uncharted: Legacy of Thieves Collection для PlayStation 5
Scuf представила линейку беспроводных контроллеров Reflex для PS5
«Это непростительно»: Игроки раскритиковали создателей Marvel’s Spider-Man за эксклюзивность новых костюмов для PS5-версии
Все о сервисе Steam
Xbox Series X [Xbox Scarlett]
UHD телевизоры для игр и кино (4K)
В конце марта на BlizzCon Online компания Blizzard Entertainment представила ремейк Diablo II: Resurrected, открыв вместе с этим регистрацию на предстоящие альфа-тесты игры. Хотя точные сроки названы не были, похоже, что у разработчиков есть на этот счет новости, которыми они могут поделиться уже на этой неделе.
Согласно информации, поступившей от южнокорейского портала Inven, местный регулятор выдал одобрение на проведение в стране тестирования Diablo II: Resurrection, которое пройдет с 9 по 13 апреля. Всего поучаствовать в нем смогут 20 тысяч геймеров, но не уточняется, идет ли речь только о корейцах или таково число инвайтов на весь мир.
Diablo II: Resurrected выйдет до конца текущего года на PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch и PC.
Добавляйтесь в наш Telegram-канал по этой ссылке или ищите его вручную в поиске по названию gmradost. Там мы публикуем то, что не попадает в новостную ленту. Также подписывайтесь на нас в Яндекс.Дзене. И не забывайте о том, что теперь у нас на сайте можно скрывать новости по категориям, переключаться между разными видами эмоций, использовать темную тему и отображать публикации лентой вместо плиток.
Подписывайтесь на наш Telegram канал, там мы публикуем то, что не попадает в новостную ленту, и следите за нами в сети:
Diablo® II: Resurrected™ Technical Alpha — Experience the Legend
An acclaimed phenomenon, Diablo® II enchanted scores of gamers with addictive hack-and-slash gameplay and an immersive world. Now more than 20 years later the timeless classic is resurrected.
Our journey back to this iconic experience is about to begin. We are pleased to announce the Diablo II: Resurrected Single-player Technical Alpha, the first of multiple tests. As diehard fans, we understand that many of you are itching to return to a game so fondly remembered. Still, we are also thrilled to welcome new players to experience this iconic classic, and we look forward to the feedback you all may share. We want to know if we’re upholding the authenticity of design with our new visuals and quality of life changes.
«Many moons have passed since I left the town of Tristram behind me. Since then I’ve tried to forget the terrors I beheld beneath the cold earth, and the twisted nightmares that have haunted my every waking moment. There’s something dark within me now; I can feel it, driving me towards the East, assuring me that my salvation lies within the ruins of ancient kingdoms. Though I know the way, I know not what perils will arise to hinder my journey, and as I pass through the first gate, I know that the better part of my soul will remain behind. forever.»
About two months ago, the legacy of the Dark Wanderer was renewed in all of us when Diablo II: Resurrected was announced at BlizzConline. One of the most popular PC games of all time (and its expansion, Lord of Destruction®) is making a modern resurgence into our lives. We can’t wait for you to see the fearsome demons, brave adventurers, and the world of Sanctuary completely remastered in up to (if compatible platform and equipment is present) Ultra High Definition 4K (2160p) graphics on PC and consoles; while also having the ability to look through the lens of nostalgia by a press of a button.
ACTS I & II
The Sightless Eye
Players will begin their adventure from the Rogue Encampment, a quaint site populated by survivors of the Sisterhood of the Sightless Eye, as they begin their search for the Dark Wanderer. However, an obstacle blocks the path, the one who supplanted the Sisterhood from the Rogue Monastery stands in between you and the way east. Confront Andariel, Maiden of Anguish, in a climactic showdown.
The Secret of the Vizjerei
If successful, the pursuit continues. Players will travel eastward to the Jewel of the Desert, the city of Lut Gholein. Although, this trading port isn’t the beautiful pinnacle of commerce it used to be. Following the Dark Wanderer’s visit, it is rife with evil. At night townspeople go missing and there are rumors of undead abominations skulking in the sewers.
CLASSES
Amazon
“I shall purge this land of the shadow.” — Amazon
The Askari, also known as Amazons, hail from the Skovos Isles, a group of densely rain-forested islands in the Twin Seas. These mighty warrior women come from a matriarchal society, roaming the realm to pursue mercenary work and expel evil.
With the use of spears and javelins, skewer your foes. With bow marksmanship that rivals the Rogue Sisters of the Sightless Eye, rain volleys of arrows upon demons. With superhuman agility, dodge and evade killing blows. The Amazon is the embodiment of martial prowess, conditioned her entire life for the crucible of war.
Barbarian
«I shall meet death head-on.» — Barbarian
The “Broken People,” also known as the Barbarians, reside in the hostile wildernesses of Sanctuary, near the base of Mount Arreat. Living on the fringes of civilization, these warriors of brawn are products of their harsh surroundings, molded by perpetual tribal warfare and their constant struggle to survive.
Taunt adversaries into a blind rage that can be easily countered. With unparalleled strength, brutishly pummel enemies out of existence. With berserk fury, make the demons themselves tremble in your wake. Although, he is not as sophisticated as his cultured peers the Barbarian’s savage might is without equal.
Sorceress
«Evil beware!» — Sorceress
The Sorceresses originate from the Zann Esu Clan, an ancient order of female mages seeking the purest form of magic. Their entire lives are devoted to study and attuning themselves with the magical elements. All of this effort a quest to become the most powerful wielders of magic in the world.
Melee combat is so uncivilized. Blast opponents into a flaming inferno. Freeze the demons of the Burning Hells into icy shards. Shock targets into submission. Don’t underestimate Sorceresses as scholarly pushovers, they are the masters of the elements, with unfathomable capabilities of destruction.
COMMUNITY & FEEDBACK
For those who are unable to get into the Technical Alpha, yet want to follow the game, keep an eye on Diablo II: Resurrected livestreams this coming weekend on Twitch.tv and YouTube gaming. Get an early look starting Thursday (4/8) at 10:00 AM (PT) as select community members will begin broadcasting Diablo II: Resurrected. Furthermore, there will be at least one other chance to participate in a future test. So, stay dialed in on the Diablo channels for more updates to come on this front.
We’d love to hear from you! We welcome you to share your impressions and feedback on the official Diablo II forums or r/Diablo subreddit.
If you want to learn more about Diablo II: Resurrected, check out our website here, or for real-time updates, follow our official Twitter @Diablo!
PLEASE NOTE: Diablo II: Resurrected is still in-development. Game content in the Technical Alpha is not final and subject to change.
Q: How do I take part in the Technical Alpha?
A: Starting this Friday, a limited amount of PC players who have pre-registered on the Diablo II: Resurrected website will be able to download the Technical Alpha. Invitations to the Technical Alpha will be distributed throughout the day in waves starting at 7:00 AM (PT).
Q: If I’m unable to participate in this Technical Alpha, will I have a chance to participate in a future test?
A: The Diablo II: Resurrected Technical Alpha is only the first test. There will be at least one other chance to participate in a future test.
Q: Are test participants permitted to capture, record, or stream the Diablo II: Resurrected Technical Alpha?
A: Yes, all players are allowed to capture, record, or stream the game throughout the test.
Q: How long will the Technical Alpha last?
A: The Technical Alpha will run until 10:00 AM (PT) on Monday, April 12th. This will allow us to get the right amount of gameplay feedback and client performance data. Reference this Time Zone Converter to identify when the test will end in your region.
Q: Why are there only three classes playable in the Technical Alpha?
A: Diablo II: Resurrected will launch with seven playable classes—the Amazon, Barbarian, Sorceress, as well as the Assassin, Necromancer, Druid and Paladin. Currently, we are focusing our gameplay testing on these three classes. We will be including other classes in the upcoming testing phase.
Q: Why is the Technical Alpha only single-player?
A: Diablo II: Resurrected will launch with multiplayer, however, for the scope of this test we will be focusing on early game systems, the three playable classes, and client performance data. We will be including multi-player in an upcoming playable testing phase.
PLEASE NOTE: Although the Technical Alpha is single-player, an internet connection is still required to download the client and play the single-player in the test. The final game will permit off-line play in single-player mode, but you will be required to connect to the internet periodically to check for updates.
Q: Why are Acts 1 & II only playable in the Technical Alpha?
A: Diablo II: Resurrected will launch with the full narrative experience of the game, alongside the narrative content of the expansion, Lord of Destruction. For this test, we really want to hone in on early gameplay in the settings of Acts I & II.
Q: Why are the old in-game cinematics in the Technical Alpha? Isn’t Diablo II: Resurrected getting updated cinematics?
A: The old in-game cinematics are placeholder in the Technical Alpha as the updated cinematics are still undergoing development.
Q: Why is the Technical Alpha PC-only? Will console players be able to test Diablo II: Resurrected?
A: Diablo II: Resurrected will be launching on Windows PC, Nintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, and Xbox Series S. We will be including console players in our future play test phase.
Q: Will my progression from the Technical Alpha carry over to the next test or launch of the game?
A: No, all progression garnered from the Technical Alpha will be nontransferable to later tests or the launch of the game.
Q: Will I be able to load my Diablo II save file into the Technical Alpha?
A: No, save files will not be able to be imported into the Technical Alpha.
Q: Will we be able to make Diablo II Classic Characters?
A: This will not be enabled in the Alpha but in the final game you will have the opportunity to make characters with the base game updates only.
Q: Will the Technical Alpha have controller support?
A: The Technical Alpha will have controller support. However, this is still under development so any feedback will be valuable for us during this testing phase.
PLEASE NOTE: The controller support on PC does not fully represent the controller support experience on console. Controller support on console will have unique user interfaces, button layouts, and different option defaults to streamline the native controller interface.
Q: When will Diablo II: Resurrected be released?
A: We do not have a release to share at this time, but it will be coming in 2021.
Diablo II Resurrected: выводы из технического альфа-тестирования
Разработчики Diablo II: Resurrected рассказали о повышении качества графики и игрового процесса, а также о доработке специальных возможностей игры, сделанных на основе выводов после технического альфа-тестирования, прошедшего в апреле этого года.
Выводы из технического альфа-тестирования
После завершения тестирования в апреле разработчикам Diablo II: Resurrected удалось достичь больших успехов и приблизить выход игры. Сегодня мы с радостью расскажем вам о выводах, сделанных на основе технического альфа-тестирования, благодаря которым мы существенно повысили качество графики и игрового процесса, доработали специальные возможности и не только. А пока давайте разберем, как ваши отзывы помогают нам создать все условия, чтобы вы могли вернуться в Преисподнюю, получившую новый облик.
ПРИМЕЧАНИЕ: работа над Diablo II: Resurrected еще не завершена. Игровой контент, описанный в этой статье, не является окончательным и может измениться.
Содержание
ГРАФИКА И ХУДОЖЕСТВЕННЫЙ СТИЛЬ
Наши художники переработали классическую игру в жанре экшн-РПГ с использованием современных графических технологий. Их главной задачей было не только улучшить внешний вид монстров, героев, предметов и заклинаний, но и сохранить узнаваемый стиль оригинальной игры. Мы надеемся, что Diablo II: Resurrected напомнит опытным игрокам старые добрые деньки из славного прошлого игровой индустрии, а новичкам поможет ощутить тот восторг, что испытывали игроки два десятилетия назад.
ОБНОВЛЕНИЯ ГРАФИЧЕСКИХ ЭФФЕКТОВ
Волшебница умеет применять заклинание «Молния», выпуская мощный разряд электричества из кончиков пальцев. Согласно отзывам игроков, графический эффект «Молнии» был обновлен и стал белее и заметнее для лучшего соответствия эффекту в оригинальной версии.
Эта аура позволяет паладину непрерывно замедлять и замораживать находящихся рядом противников. Графический эффект этой действующей по области ауры обновлен и теперь лучше передает цвета и узнаваемую дымчатость оригинальной версии.
Прислушавшись к отзывам игроков, мы обновили графический эффект, отображающийся при поражении или обездвиживании монстров с помощью заклинаний (например, заклинаний льда), ядов и других эффектов.
ОБНОВЛЕНИЯ АНИМАЦИЙ
Скорость анимации при восполнении персонажем маны и здоровья теперь лучше соответствует заполнению сфер здоровья и маны.
ОБНОВЛЕНИЯ ЗНАЧКОВ
Цвет значков свитков, самоцветов и зелий сделан более насыщенным с целью повысить красочность изображения, выделить основные элементы и сделать значки понятнее.
ИЗМЕНЕНИЯ, ВЛИЯЮЩИЕ НА КАЧЕСТВО ИГРОВОГО ПРОЦЕССА
Качество игрового процесса подразумевает широкий набор возможностей, предназначенных для повышения удобства игрового процесса без изменений его основных элементов. При должном старании улучшения качества игрового процесса сделают игру доступнее и увлекательнее. В Diablo II: Resurrected мы решили усовершенствовать игровой процесс, но сохранить все запоминающиеся особенности оригинальной версии. В этой игре крайне много уникальных элементов и систем, и если без разбора все модернизировать, то любимая нами игра изменится до неузнаваемости. Поэтому мы тщательно обдумывали каждый шаг, стремясь сохранить традиционный игровой процесс, а также учитывали отзывы сообщества, полученные во время разработки.
СПЕЦИАЛЬНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ
Мы достигли немалых успехов, стараясь предоставить игрокам как можно больше возможностей для настройки игрового процесса — от автоматического подбора золота и режимов с крупным шрифтом до масштабирования интерфейса (для игроков на PC) и настроек гаммы/контраста для упрощения чтения. Благодаря этим функциям игроки смогут настроить внешний вид интерфейса и графику, найти идеальный баланс между красотой и реалистичностью и подстроить все под свои предпочтения. Подробнее о расширении специальных возможностей в Diablo II: Resurrected мы расскажем в отдельной статье, которую опубликуем позже.
НАСТРОЙКИ ПОЛЬЗОВАТЕЛЬСКОГО ИНТЕРФЕЙСА
Названия предметов: обновление отображения
Мы прислушались к вашему мнению. Теперь в игре доступна возможность переключать отображение названий предметов нажатием одной клавиши, но также сохранилась и оригинальная функция включения при помощи удержания клавиши. Выбирать только вам — зайдите в настройки пользовательского интерфейса и определите параметры отображения названий предметов.
Общий тайник: обновления вкладок и системы хранения
Тщательно все обдумав, мы решили увеличить количество вкладок общего тайника с одной до трех. Многие игроки посчитали, что одной вкладки будет слишком мало. Мы хорошо понимаем, что место для хранения личных вещей игроков — это серьезный вопрос. Благодаря этому изменению игроки смогут лучше организовать свои сокровища, пользоваться тремя вкладками тайника (каждая по 100 ячеек) и хранить гораздо больше предметов.
Подсказка о сравнении предметов: обновление отображения
Подсказку со сравнением свойств, появлявшуюся в описании каждого предмета (сравнение при удержании клавиши), теперь можно включить или отключить в разделе «Горячие клавиши в подсказках к предметам» настроек пользовательского интерфейса. Многим игрокам казалось, что эта всплывающая подсказка слишком загромождала интерфейс.
Карта всегда помогала игрокам ориентироваться в мире игры: при нажатии клавиши Tab на экран выводилась полупрозрачная схема текущего уровня. Мы добавили новые элементы, которые сделают карту понятнее. Например, мы подкорректировали цвет полупрозрачных карт, и теперь они будут не так сильно сливаться с исследуемым игроком миром игры.
Настройки карты: обновление опций
Первоначальные настройки карты, доступные во время технического альфа-тестирования, были не до конца понятны участникам. Теперь будет доступна одна карта с тремя настройками: «Мини-карта слева», «Мини-карта справа» и «В центре / на весь экран». Просто выберите вариант отображения карты, соответствующий вашим предпочтениям.
ПРОЧИЕ ОБНОВЛЕНИЯ
Черт! Давно пора. По многочисленным просьбам мы добавили часы в Diablo II: Resurrected. Чтобы включить их, перейдите в настройки пользовательского интерфейса и поставьте галочку в поле «Часы».
Экран загрузки: уязвимость персонажа и время
Персонажи больше не будут появляться в опасном месте до завершения загрузки. Теперь персонажа никто не сможет атаковать или навредить ему во время загрузки. Кроме того, теперь игра будет загружаться быстрее.
Мы удалили добавленные ранее дополнительные вздохи и вскрики, согласно отзывам игроков.
…И НЕ ТОЛЬКО!
Перечисленные улучшения — лишь часть усовершенствований, подготовленных для Diablo II: Resurrected согласно отзывам сообщества после технического альфа-тестирования. Мы благодарим всех, кто принял в нем участие. Сообщения об неполадках, конструктивная критика и предоставленная вами информация сыграли неоценимую роль в разработке этих изменений. В ходе дальнейших этапов тестирования мы будем по-прежнему внимательно изучать ваши отзывы об игровом процессе Diablo II: Resurrected.
ЧТО ДАЛЬШЕ?
В августе игроки смогут лично опробовать все новейшие изменения! Врата Преисподней откроются вновь на ограниченное время, и игроки, оформившие предзаказ Diablo II: Resurrected, смогут отправиться в Санктуарий в рамках раннего доступа к бета-тестированию. Вскоре после этого все игроки (как на PC, так и на консолях) также получат возможность сразиться с демонами из Преисподней во время открытого бета-тестирования. Позовите на помощь друзей! Вместе вы сможете играть пятью разными классами (амазонкой, варваром, паладином, волшебницей и друидом), пользоваться множеством уникальных навыков и объединяться в группы до 8 участников.
Когда мы приступили к работе над Diablo II: Resurrected, мы не могли поверить оказанной нам чести — возможности вернуться в прошлое и воссоздать источник нашей ностальгии… но мы также понимали, что оригинальная версия игры не просто так стала культовой и мы обязаны действовать вдумчиво. Многие, включая нас, любят эту игру и мечтают увидеть ее аутентичное воссоздание. Мы намереваемся с должным уважением отнестись к игре и не подвести игроков. С тех пор как состоялся анонс на BlizzConline, процесс разработки шел замечательно. Благодаря взаимодействию с игроками мы обрели уверенность и стремление создать игру, достойную ваших ожиданий.
В дальнейшем мы просим вас продолжать делиться с нами отзывами и впечатлениями. Эта информация помогает нам создавать переработанную версию Diablo II нашей мечты. С нетерпением ждем возможности рассказать вам больше о нашем любимом проекте. Следите за новостями на каналах, посвященных серии Diablo, — особенно по мере приближения открытого бета-тестирования! И, пожалуйста, делитесь с нами отзывами на официальных форумах Diablo II или на форуме r/Diablo в Reddit.
Узнать подробности о Diablo II: Resurrected вы можете на нашем сайте или на странице в Twitter @Diablo!
Technical Alpha Learnings
Following the April test, the Diablo II: Resurrected team continues to make significant progress towards getting the game into everyone’s hands. Today we’re thrilled to share what we learned from the Technical Alpha, leading to key visual improvements, quality of life and accessibility changes, and more. For now, let’s explore how your feedback is helping us return you to hell, like you’ve never seen it before.
PLEASE NOTE: Diablo II: Resurrected is still in-development. Game content discussed in this blog is not final and subject to change.
Table of Contents
ART & VISUALS
Our team of artists has remastered this old-school ARPG with the graphical fidelity of the current generation. They’ve taken great care to advance the visuals of monsters, heroes, items, and spells while preserving the familiar aesthetic of the original. We hope Diablo II: Resurrected reignites treasured memories of gaming’s past for veteran players. For new players, we hope it captures the same wonder and awe felt by fans two decades ago.
VFX UPDATES
The Sorceress may use Lightning, a powerful skill which shoots a bolt of electricity from the Sorceress’ fingertips. Based on community feedback, the Lightning VFX has been enhanced with a whiter and thicker visualization that is more reminiscent to the original VFX.
The Sorceress may summon an ice storm to rain cold death onto her enemies. Like Lightning, the VFX for this spell has also been adjusted to better capture the destructive force of the original.
Using this aura, the Paladin can constantly slow and freeze enemies in near proximity. The VFX for this AoE aura has been updated to better represent the distinct wispiness and colors from the original game.
The VFX for when monsters are damaged or immobilized by spells (i.e., cold spells), poisons, or other status effects underwent a color revision based on community feedback.
ANIMATION UPDATES
The speed of the animation when mana and health return to your character now better aligns with the filling of the health and mana globes.
ICON UPDATES
The color of scroll, gem, and potion icons has been amplified to bring out the more brilliant colors, bring more attention to the focus point(s), and add clarity to the image.
Weapons, armor, quest items, and charm icons have also been given the same touch-ups and treatments. Shown below are examples of that evolution.
QUALITY OF LIFE
Quality of life (QoL) elements reflect a broad range of features designed to make games easier to play without impacting core gameplay. If appropriately implemented, QoL changes can enrich the game’s playability and make it more fun. For Diablo II: Resurrected, we wanted to streamline this experience without compromising what made the original game memorable. There are so many unique quirks and systems in this game that, if modernized, would ultimately sabotage the original experience we adore. So, we’ve exercised restraint to protect the authentic experience, while also considering player feedback throughout our development process.
ACCESSIBILITY
From auto-gold pick up, large font modes, UI scaling (for PC players), and gamma/contrast settings to enhance readability, we’ve taken strides to equip players with customization options to suit their needs. With these options, players may tweak the visibility of their HUD and graphics, finding the ideal balance between beautiful and gritty, or whatever their preference may be. We’ll be touching on our efforts to make Diablo II: Resurrected more accessible in a later, more detailed blog post.
USER INTERFACE SETTINGS
Item Names: Toggle Update
We heard you loud and clear. Now you can choose to have item names be toggled on or off with a press of a button—or keep the original «press and hold» method. We leave it at your discretion; go to your User Interface settings to toggle item names on or off.
Shared Stash: Tab & Storage Updates
After careful deliberation, the Shared Stash will now have three tabs, rather than just one. Many players felt one tab wasn’t enough. When it comes to a player’s personal storage chest, we understand it’s serious business. This change will enable players to better organize their loot across three tabs (100 slots each) of storage space and store many more items.
Compare Tooltip: Toggle Update
The Compare tooltip that propagated on every item (Hold “button” to Compare) can now be toggled on or off in the User Interface settings under Show Item Tooltip Hotkeys. Many players thought this prompt added unnecessary clutter to their HUD.
The Automap has always enabled players to better navigate the game by providing a faint overlay of their level by clicking the “tab” key. We’ve implemented new assets to improve the readability of the Automap. For example, the faint overlay(s) color has been tweaked, so they don’t blend too much into the game world the player is exploring.
Map Settings: Option Update
The initial Map settings caused some confusion in Technical Alpha. Now there will be a single Map option with three settings. Those settings will be left-minimap, right-minimap, and center-fullscreen. Simply enable your preference for how you want your map displayed on your HUD.
MISCELLANEOUS UPDATES
Hell, it’s about time. Based on many requests, a clock has been added to Diablo II: Resurrected. To enable the clock, go to your User Interface settings and click the checkbox next to Clock.
Loading Screen: Character Vulnerability & Time
Characters will no longer spawn in a hostile place until the game is fully loaded, preventing characters from getting attacked or harmed during a loading screen. Additionally, the overall load times will be faster.
Based on community feedback, we’ve removed extra grunts and yelps that were initially added.
AND MORE
The improvements detailed above are just some examples of the changes we’ve made to improve Diablo II: Resurrected based on player feedback following the Technical Alpha test. To all who participated, thank you. The bug reports, constructive criticism, and data you provided by playtesting were vital to making these changes. As we progress with more tests, we’ll continue to be vigilant observers as we learn more from your experiences playing Diablo II: Resurrected.
WHAT’S NEXT?
This August, players will be able to experience these latest changes firsthand! For a limited time, the gates of Hell will reopen, allowing players who preordered Diablo II: Resurrected to step into Sanctuary in the early access beta. Soon after, all players (on PC, Xbox, and PlayStation) will also have the chance to confront the demons of the Burning Hells in the open beta. Rally your friends; together, you’ll be able to play between five different classes (Amazon, Barbarian, Paladin, Sorceress, and Druid), with access to many unique skills, and cooperatively form a party with up to 8 players.
As we move forward, we implore you to continue sharing your feedback and accounts of your experience. These learnings will help us mold the Diablo II remaster we’ve dreamed of. We can’t wait to share more about this labor of love. So, stay dialed in on the Diablo channels for more updates to come on this front, especially as the open beta approaches! And please share your impressions on the official Diablo II forums or r/Diablo subreddit.
If you want to learn more about Diablo II: Resurrected, check out our website here, or for real-time updates, follow our official Twitter @Diablo!